Världens bästa!

Nu kommer man hem efter att ha sutit på skolan och pluggat fram tills nu, fan vad stolt man känner sig (: Nu ska jag bara renskriva det mesta sen har jag bara fråga nr 5 kvar. Men den har mina underbaraste föräldrar  lovat att dem ska hjälpa mig med imorgon, TACK!

Fick även veta idag att jag inte bara har föräldrar som är änglar, utan även min syster för hon har fixat gratis boende för mig och kaajs över nyår! Fasen vad jag längtar!!!
Nu ska jag fixa ihop en god salad, har ju varit och handlat varor på Lidl för 100:- och det var inte dåligt mycket jag fick. . .



Lillebror bli som jag när du blir stor (: PÖSS & KJAM på dig.. hahahaha!!!

//goosmiik


Kommentarer
Postat av: Pettan

Jag älskar mina och Willes Lidl-cider som vi storhandlade i tyskland. 6% cider för 6 kronor styck! farliga, men åå så goda

2008-09-28 @ 02:56:42
URL: http://pettanpacollege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0