Ett litet sms!

SMS FRÅN MIKAELA:
"Nu får du allt börja blogga! Tänk bara på att min mamma och pappa läser. Tänk censur. Pussar Goos"

SVAR TILL MIKAELA:
Jaa, då var det kört. Pappa har skådat våran vackra blogg och det lär inte dröja länge innan vi fått vår mest trogne läsare (:  En acceptabel nivå är det nu som gäller mickan!! 

Tänk censur Kajsa, tänk censur..
(så vill ni ha dirty details så får vi lösa det på annat sätt !)


Så vad säger man om dagen då, so far so good! Har haft en relativt lugn dag på jobbet. Ingen som drunknat  idag heller. Har fått min nya träningskalender från jobbet med, ganska nice! Plus att jag ska gå till Team Sportia och välja ut ett par nya träningsskor! Generöst värre! Man tackar man tackar.

Nej nu ska jag läsa färdigt nya numret av CHIC, sen är det tillbaka till jobbet och träna med fastern som gäller! Ska testa min nya kamera i vattnet med! Fick bli en vattentät sådan denna gång då den gamla "ickevattentäta" fick lite för mkt av alla goda drinkar i Magaluf! :P

Puss Kajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0