Lyckodag

Måste vara min lyckodag idag! (när det gäller shopping iaf..) Har aldrig hittat så mkt saker på så kort tid när jag verkligen vetat vad det är jag vill ha! Lyckades på en timme och då menar jag bara en timme inhandla, två par skor, ett par träningsskor och ett par stövlar. En ny spetströja. En skjorta. En jättemysig stor stickad halsduk och en ny rouge!
Och inte nog med detta, jag hann även springa in en snabbis på glasbanken.
Fattar ni eller! I think I broke my record!


Och inte nog med detta...
Kolla vad som damp ner i brevlådan i förmiddags.
Behöver jag säga något!




På tal om ingenting så kommer har ett skämt till dig Mickan. Det är från Conny så du kan ju räkna med det sämsta.
Men jag skojar inte, när man är lite salong i en väldigt stor salong blir det sjukt roligt.

"Det var en gång en kille som skulle in på Ica och handla lite mat. När han sedan kom fram till kassan och började lassa upp alla matvaror på bandet, tittade kassörskan konstigt på honom. Det var 20 paket nudlar, 15 paket spagetti, 20 burkar med färdig köttfärssås och ett 6-pack cola.
Kassörskan tittade på honom och sa: - Du är singel va?
-Ja ,hur vet du det? svarade killen.
- För du är så jävla ful."


Hörs med ikväll! Puss Kajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0