Utkast: Hur många ...

Hur många gånger har man egentligen sagt   "jag   ska   aldrig   mer   dricka   sprit"   när man vaknar upp dagen efter en hård utekväll? Jag kan då iaf inte räkna på händer och fötter längre, inte ens fingrar och tår, så illa är det. Och varför slippa undan denna helgen? Ja det är ju alldeles för mkt begärt. Det roliga är ändå att när den täta dimman lättat en aning och huvudvärken börjat lägga sig så är nästa helg redan fullbokad av utekvällar. Likaså två veckor framöver - BRA DÄR! Men vad kommer jag likförbannat säga när jag vaknar upp på lördag och söndag? Jag ska aldrig mer dricka sprit.
Vem känner inte igen sig?



Men nu till helgens bravader. Fredagen tillbringades med Tilda och Anna. Det blev kina resp. thaikäk och en go "bara sitta i soffan och möla i sig massa mat och för mkt godis så man blir illamåendekväll".


På lördagen däremot blev det högre tempo då det var dags för Natashas födelsedagsfirande på hamnkrogen. Sjukt att vi redan är 20år, va inte längesedan vi va småglin för tusan.
Kvällen började redan kl 19 då det bjöds på fördrinkar och mingel i baren. Sedan vandrade vi vidare till övervåningen som hon bokat, där det bjöds på diverse trivselprylar. Mat och dryck bland annat. Tyvärr var maten ingen höjdare då jag inte är ett stort fan av starka grejer, haha lite känslig jag vet. Ett tag senare var det dags för Natti och öppna presenter! Vi hade köpt ett playstation och singstar till henne som uppskattades (:






Kvällen fortsatte med många P2 i baren (alltid samma sak när man kommer fram till baren och inte kommer på vad man vill ha.. då är den en ööh en öhhh en öhhh EN P2) , lite gött snack med fastern, mkt dans och
vem dök inte upp som grädde på moset om inte Lina "lillsyrran" Gudmundsson. Du gjorde min kväll som vanligt!
JA OM DU GJORDE!

Dimman blev tätare och tätare över Stenungsund och Hamnkrogen och när klockan började närma sig två var det dags att dra till taxin och åka hem till ett lite klarare Ödsmål.
Lyckad helg!

Tyvärr ingen R.

Sköt om er

Massa puus! gooskaajs




Kommentarer
Postat av: Pettan

Ta det lugnt i dimman kajsa ;)

2008-09-30 @ 04:28:39
URL: http://pettanpacollege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0