Söndag = Söndagsmiddag med "Familjen"

Idag är det middag med min familj här uppe i Falun, som det är varje söndag. myyysss

Känner att jag börjar bli klar med hemtentamen. Ska skriva klart den ikväll/natt så jag kan skriva ut den och lämna in den imorgon, så jag slipper cykla till mediahuset på tisdag.

Något roligt från igår är att nisse, och svåger är på besök i Borlänge! Tyckter att dem ska komma över till Falun och säga hej.. Hoppas att dem kommer innan dem åker hem, annars!!!
Nisse var iaf bra i gasen.. några utav alla goa sms jag fick av han igår:

NISSE: "Du passa dig har du några kompisar som är stina?"
JAG: "Vad är stina?"
NISSE: "Vem är det?"

JAG: "Vad har du Alexander eller Richard då?"
NISSE: "Takten säger inte emfot"

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHHAHHAHAHAAHHAHAHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0