Så var det kväll...

Vilket skämt goos. Jag skrattade iaf (:
Orkar inte med den dära jävla hemtentamen.. sitter och skriver om inget känns det som och sidorna blir inte fler och fler som jag vill att de ska bli. Ska sätta klockan tidigt imorgon och sitta och skriva som fan!!

Ska städa rummet och ta mig en dusch så kanske huvudet och kroppen vaknar till liv, lagom till att idol börjar. . .
Men vart ska jag se på idol? hemma hos mig eller Lina?? Jag hoppas på att Lina känner att hon pluggat klart så jag kan få se någon annan än min data skärm idag..

Pratade med min vän Eric förut, han är ju galen! Ska ut ikväll med.. kåren i Borlänge! Vad får han dessa krafter ifrån?

Till dig kaajs vill jag bara säga, boka en biljett med och kom hit upp till mig ;) -för jag saknar dig. & det var sjuukt snygga skor, vilken storlek?

Puss&Kram Goos mik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0