SKIIIITTT! + von Lidl tips

Fasen vad folk som läste våran blogg igår (: mycket kul! Hela 63 personer.. det ska bli mer idag vill jag lova!

Igår var det onsdag, alltså lördag. Blev en toppen kväll med "familjen".. drog även med mina husdjur ut (mina kineser) Så jäkla kul jag hade med dem igår.. ojoj! blir helt fnittrig när jag tänker på det!

Veckans von Lidl tips
4st avokado för 10:-
♦1 kg kycklingsfile 39.90:-

Nu ska jag tillbaka in i hemtentamens värld. . . för att sen ta ett brejk snart och laga lite mat och kolla på top model 4.

Puss och Kram från er goos mikaela

kommentera kommentera kommentera!!!

Kommentarer
Postat av: Daddy Daddycool / Booney M

Varå censur.

Säg så här att det ibland kan bli lite mycket information lite mer än vad vi ibland kan behöva.

Annars skriv på det är jätte skoj att läsa.

2008-09-25 @ 16:04:54
Postat av: Pettan

ojojoj, jag gud vad vi ska komentera!! Jag visste inte ens att ni hade en blog! Jag har ju frenetiskt besökt mikaeladahl.blogg.se med stor besvikelse.. Men nu har jag ju hittat er blogg!! PUSS PUSS

2008-09-25 @ 18:25:53
URL: http://pettanpacollege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0