Oskuld nummer två!

Då har man äntligen kommit hem från jobbet, eller äntligen och äntligen. Klart att jag uppskattar mitt jobb.
Ja menar, hur snyggt är det inte med gamla pilsnergubbar i tajta speedos? T H A T ' S    H O T !
Men var fan är alla hunkarna?


Blev ett litet samtal med Mickan förut och hon fick mig faktiskt att inse att min lön denna månaden kommer för en gång skull gå åt något vettigt! (mestadels iaf, kanske lite).

En Londonresa över nyår med Mickan och co.

En resa till Falun och träffa Mickan som jag inte gjort sen i slutet på Augusti.
En kväll med syrran och två fastrar på Ladies night.
En sjukt rolig och antagligen ganska bra spenderarkväll på Lisebergs finalfest!

Efter kvällen idol kan jag fortfarande inte sluta sjunga:
"jagblevfullpåmincocacolajagblevsåfullpåmincocacola"
Och tacka juryn för att det äkta orginalet Nils fick gå vidare en omgång till!

Så med detta säger jag godnatt! / GoosKajs


Kommentarer
Postat av: Nikolina

väldigt mycket sex nämns på den här bloggen. but I like it anyway!

2008-09-23 @ 23:03:10
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0