Hemtentamen...

Vad jag älskar att sitta med böcker som handlar om massmedier och upphovsrättslagen, muma! - eller inte.
Jag är just nu så jävla less på Habermas och ägarkoncentrationer. Man blir ju inte gladare heller när man fått veta att boken jag beställt till nästa kurs kommer komma en vecka senare.. Men då är man glad att man har en nya vän som man kan låna den av. TACK!

Men vad jag längtar till ikväll. . .  först tacos hemma hos mig, sen kareoke på Olerrys och sen röra på rumpan på Etage (: Vad jag älskar onsdagar! och har man tur så kanske det blir en rolig efterfest med.. och det är ju aldrig fel...
Nu ska jag göra er lite mer avundsjuka på studentlivet, jag ska på kryssning!! Ska till kåren senare i veckan och betala in den. För jag ska på kryssning (:  Ojoj, jag ska dansa tills skoskavsblåsorna spricker så kul ska jag ha under den resan.

Neej, nu ska jag fortsätta att skriva på.. bara någon fråga kvar - BRA Mikaela!!

Bra musik när man pluggar;
KT Tunstall - Heal over
Lifehouse - Everything
Lionel Richie - Easy
Moby - Spiders

Ha nu en toppen dag i solen (:
Puss & Kram Goos Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0