En fredag på jobbet..

Pust och puuh och fy och blä, är min tur att jobba sent den här fredagen.
Visst har det sina fördelar att gå på rullande schema, men vad jag hade älskat att jobba 7-16 måndag till fredag som de flesta andra gör. Så istället för att gå ut och roa mig en fredag som denna så ska jag sitta här och mögla, KUL!
Det kommer bli en lång kväll....

Har även fått jättemycket beslutsångest. Jag har blivit erbjuden en lägenhet. En trea i andrahand (på kopper i stenungsund). Är en kompis kompis och hennes kille som ska flytta till Norge och jobba ett halvår. Men känner inte riktigt för att bo i en trea själv. Så, någon som vill flytta med tro?


Längtar till sedan, då blir det slappiskväll med Tilda och Anna. Och om jag har rätt så lär det bli en ganska "full" sådan.
Till Mick: Nopp, ingen bokad falunresa ännu, men de kommer var så säker!
 Är guld när man har samma skostrolek har jag hört (:

P&K Kaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0