Äntligen fredag (:

Mums, vad jag älskar fredagar! Man vaknar på morgonen så vet man att man kommer vara ledig i 2 hela underbara dagar, då man kan ge sig själv frukost på sängen och kolla på nyhetsmorgon. Vad jag älskar den känslan. Men den blev tyvärr förstörd ganska fort, efter att jag vaknat i sjö av media böcker... plugga står på min lista idag och denna helg. Men om jag pluggar på bra idag så jag bara har fråga 6 kvar ska jag gå till kåren och hälsa på folket. Ines ska ju stå bakom baren, det får man inte missa..

Tack Kaaajs! För att vi har lika stora och snygga fötter, dessa skor kommer jag sno av dig när du kommer hit. . . har du bokat resa??

Nu ska jag ta en promenix med Lina ner till Centrum, för att betala kryssningen.. WIIE!

Puss&Kram eran goos Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0