Tisdagen. . .

Vaknade ju som jag skrev innan tidigt imorse och lyssnade på Malin. Cyklade sen ner till gymet där jag träffa Ines, vi var där en stund sen cyklade jag hem! Fixa och käka lunch, sen besökte jag Kopparstaden. Fick veta att mina tapeter kommer komma på väggen några dagar efter den 1 nov, då jag tar över kontraktet och att fönster historien ska jag berätta för min bovärd. Sen så träffade jag Lina på stationen, wooie!

Imorgon ska jag och Lina göra svensk mat till mina kineser, något bra ni kommer på så där? Så säg till.. jag vill veta avd ni tycker är svenskt??

Imorgon ska jag upp 04.30 JIPPI! 05.00-07.00 var den ända tvättiden som fanns kvar denna veckan! FAN VAD JAG HATAR DETTA! men men, jag kommer upp tidigt imorgon iaf, alltid något! haha

GOOS kommer till Falin. Jag längtar!

Puss&Kram goosmiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0