Stukad.

Vaknade i morse med tårar. Japp, massa tårar.. igår så ramlade jag med cykeln när jag skulle stopa vid en korsning. Det är så det går när man umgås med folk som inte använder Facebook. Där med basta! Så tillbaka till tårarna, jag har gjort en Nikolina. Skit snygga höga skor, alkohol i kroppen och en vän utan facebook blir bara en sak. STUKAD FOT! Det gör skit ont. Men efter att snackat med mamsen och papsen som gett mig lite tips mår jag mycket bättre, TACK! Får ta det lugn nu så min fot pallar med en Håkan konsert.

P&K goosmiik

Kommentarer
Postat av: Malin

Men lilla stackare..Hur är det?

Jag blev ju påkörd vankifrån emd cykel förra helgen, stora fula blåmärken..Bara att ringa om du vill vet du :)



HA EN GRYM HÅKAN KVÄLL!

2008-10-18 @ 17:35:04
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Pettan

Men du hade i alla fall snygga ben när du föll, se det positivt ;)

2008-10-23 @ 08:30:16
URL: http://pettanpacollege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0