Sov gott!

Phuu, äntligen hemma efter en lång och seg dag. Ska bli skönt att komma i säng nu. Och fy va gott det ska bli imorgon, jobbar 16-20 (: Jag måste nog vara den morgontröttaste personen som finns..Tycker det är sjukt duktigt av mickan att hon kan orka sig upp 5:00 på morgonen för att tvätta! Sjukt seriöst!

Åh det har hänt en så jobbig sak, jag var på statoil förut och skulle handla lite. Så stog Linn i kassan och jag fick en påse kanelbullar (tacktacktack). Men iaf, när jag kom hem satte jag mig som vanligt framför datorn och började knö i mig en jättebulle, full av pärlsocker.. Och var tror ni typ hälften av allt socker hamnat? Jo, mellan tangenterna på mitt tangentbord.. Så hur mkt jag än försöker så sitter flera tangentar fast - ILLA!

Nu är det dags för sängen! Schlaf gött!
puus kaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0