På med vinterjackan..

Jaha så var det slut på värmen, iaf på mornarna. Trodde seriöst att jag skulle avlida när åkte till jobbet tidigt i morse. Och inte så konstigt va det heller då termometern visade 1,5°C. BURR! Måste ta en sista minuten resa nu..

Kom att tänka på en sjukt rolig sak btw från min, mickans och petronellas campning i lysekil, nu när london snart nalkas. Att ett besök på Kingstreet kanske inte hade suttit fel :D eller va säger ni tjejer?!
"För jag bor på Kingstreet i London, jag äger min lägenhet. På Kingstreet i London"


Nä nu ska jag och syrran vräka oss i min säng och äta äppelpaj med vaniljsås och kolla på nya filmen Love and other disasters.

Puus så länge - kaajs ♥


p.s miikan → jag kommer till falun 14-16 november. kanske t.o.m den 13!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0