Morgon te, gröt & PiteFM

Äntligen tidag, med nu lite gröt i magen och x antal koppar te och så lyssnar jag nu på Malin och hennes vän i radion PiteFM :) Dem har gjort min start på morgonen! Jag ska lyssna klart, ta på mig lite kläder och dra mig ner till gymet. . . hoppas att Ines känner sig redo för att träna lite med mig.

Annars har jag en ganska stressdag fram till halv tre, ska fixa tvätten och gå till Kopparstaden + plugga. Innan jag ska hämta Lina på stationen.. wiiie

Hoppas alla har/får en lika bra start på morgonen som jag fått!
Puss på er från er goosmiik

Kommentarer
Postat av: Pettan

låter underbart mickan! Till sommaren får vi ta upp våra power-walks-promenader igen! Undra hur hallerna ser ut om ett år? Puss puss saknar dig !

2008-10-07 @ 17:53:21
URL: http://pettanpacollege.blogg.se/
Postat av: Mallan

Sötan!

Du är så snäll och lyssnar på mig..:)

2008-10-09 @ 00:29:42
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0