Ja, om jag gjorde!

Detta inlägg gör förhoppningsvis Mikaela väldigt glad! Jag har nämligen fått tummen ur och bokar min tågbiljett till Falun :) Så nu är det bara att ladda. Fredagen den 14 november kl 10:02 bär det av från Götlaborg, och förhoppningsvis om jag inte lyckats tappa bort mig på vägen landar jag 16:21 i Falun. Kommer bli en sjuk helg och ser verkligen fram emot det. Så Mikaela, se nu till att planera en toppenhelg!

Denna dag har inte heller vart så tokig. Mitt jobb kan vara helt grymt ibland. Idag slapp jag till och med alla gubbar i tajta speedos.. Hela ljungskiles fotbollslag var där på besök och tränade/varvade ner efter matchen igår. Nu snackar vi killar från allsvenskan. OJ OJ OJ, ni kan tro att jag gillade utsikten från hytten. JA, OM JAG GJORDE!

Ikväll kommer syrran hem från Norge med, ska bli gott att ha lite sällis nu ihelgen, sjukt va tomt det blir när man bor själv med mamma och pappa. Inte alls lika kul. Så får se till att ha lite effektiv tid nu  innan hon lämnar mig igen och drar tillbaka till svikarlandet!

Nu ska ska jag äta toast! Puus Kaajs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0