Fredagens bravader!


I fredags blev det en utekväll med Matilda och Camilla i stan, på bryggerit like always. Började tidigt den dagen med fixing och pizza hos Tilda! Nina kom även på besök och höjde stämingen ännu mer med hennes glatta humör. Väl inne på bryggerit lyckades en mkt glad LisebergsFabian hitta oss! (: Sen blev det en väldigt bra surprise när även MagalufRobin dök upp (: En väldigt trevlig kväll med mycket skratt och goa minnen!
Även en hel del P2 och Kinky Amanda för mig och Robin!
Måste göras om snart...


Kvällens look, plus den nya halsduken jag fick av syrran!



Lite goa brudar på förfest



Camilla och jag



Minireunion. Matilda, Robin, jag



        

Sammanfattning av fredagen - Tokbra kväll!


puus kaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0