Helgen som gått..

Helgen har varit kanon, jobbade ju som sagt i fredags på kåren. Kom hem kl 06.00 efter att ha städat toaletter och golv! Tog mig alltså en skön sovmorgon på lördagen, åkte sen till Ines för att käka tacos och för att senare på kvällen ha förfest med Fidde och Anton. Denna förfest bjöd på att från shot till "älska med kamran bilder"! :) Sen vidare till Harrys och kvällen avslutades på kåren. . .

Imorse vaknade jag upp i Ines svarta soffa, vi käkade mys frukost och låg och kollade på idol hela dagen, tills klockan blev fyra. För det är ju söndag och då är det ju söndags middag med familjen, I LIKE! Det blev kina, stekta nudlar och så var det gratis efterrätt..

Nu hade jag tänkt mig att jag skulle försöka sova, men kan inte sluta lyssna på Razorligt's nya låt. Lyssna på den själva, ni kommer älska den. Jag kan bara inte sluta lyssna på den!




SOV SÅ GOTT OCH DRÖM SÖTT // er goosmiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0