GLAD!

Kom hem efter att ha tränat med Ines och Lina :) Ska träna med Ines imorgon med, efter skolan.. Imorgon ska vi ha e lååång föreläsning ocg vi ska få våran hemtenta tillbaka och få en ny v i ska börja med. Så imorgon blir det en lugn fredag. Nu är ni väl glada mamma och pappa? Gick inte ut i onsdags och ska inte gå ut imorgon. Utan kolla på Idol, träna och skriva hemtentan.

Men nu till varför jag är så glad. Kaaajs min underbara goos ska till Falun. Till min nya stad! Planerna har jag börjat smida!!

Nu ska jag ta mig en dusch, kolla på HÖÖK och sova gott :)

Sov sött //goosmiik

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad du tränar då =)

Inget festande! Låter inte som Mickan, men man behöver dom helgerna med ;) Haha!

2008-10-24 @ 06:02:06
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0