Blandad.

Vaknade i morse med ont i magen. Kanske är det därför denna dag blev så konstig? Fick veta att jag fick G på min hemtenta, JIPPI! Nu kan jag gå på Håkan Hellström på lördag och åka på kryssningen nästa vecka och vara mycket nöjd.
Sen pajade min mobil, mindre kul :( så har en konstig lån telefon som jag inte fattar så får gå tillbaka till min gamla LG.
Oh, sen fick jag veta att min prins i Holland ska fria till sin flickvän, kul :)

Min fot gör ont, men Helen hade en stödstrumpa som jag fick låna - TACK! Skrattade så när jag såg Pettans kommentar om min stukade fot; Men du hade i alla fall snygga ben när du föll, se det positivt ;) - HAHA! Saknar dig tjejen kan jag lova.

Ska göra soppa nu och kolla på topmodel sen ska jag träna med Ines.
Om två veckor kommer mamma och och tre kommer goos :) längtar....

P&K goosmiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0