16 månader med min "Killer Queen"

(Mor och Far ni väljer själva om ni vill läsa detta och se bilderna)

Vid den här tiden på dygnet den 17 juni träffade jag en vän. Inte vilken vän som helst, utan en underbar kanon toppen great lekker tjej, vid namn Katja Dijkstra. Sen den dagen har hon alltid varit vid min sida, sjungit oss hesa genom Vondelpark till ABBA låtar, förfestat med youtube klipp med Queen (tills jag fixade cd:n), planerat franska sms, blivit switslandare efter att inte orka förklara för folk att Sverige är ett land, haha! Vi har gjort allt.. hihi! Sverige ska vara stolta att dem har oss. Dessa två svenska tjejer har iaf hittat varndra och spridit glädje på gator och torg i Europa :)
Här kommer 16 bilder med oss, som förklarar min kärlek till dig;
  

                   

  

                   

  



♥ IK HOU VAN JOU, I LOVE YOU, JAG ÄLSKAR DIG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0