smaken av gårdagen

nu kommer den igen, jag ska aldrig mer dricka sprit. premiären på plankton var dock ingen höjdare. massa gott folk men mitt humör var inte på topp. det var inte heller någon höjdare att gå till jobbet kl 08:00 i morse. och papperskorgen i hytten fick smaka på gårdagens, smarriga drinkar.

så, ledig imorgon, syrran sjuk. det blir definitivt film hela dagen. snart är det tisdag med, då kommer emma hem från aussie. fan vad jag har saknat henne.

bara 12 dagar kvar till turen till mickan och falun! om ändå tiden kunde gått lite fortare.


nu ska jag få lite sällskap av haga. han kommer med min favorit - en stor bytta daimglass!

puus kaajs.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

skojar du med mig? har plankton öppnat igen? här händer det grejer i lilla stenungsund.

2008-11-03 @ 10:44:22
URL: http://coconutskins.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni ar utmanade pa min blogg!

2008-11-04 @ 06:01:38
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0