pingisbollar och vita fläckar.

vad ska man säga, sjukaste dagen på mycket mycket länge. men gud så underhållande.
har varit på svenska mässan med jobbet idag. jag, gittan och eva, sämsta trion man kan tänka sig.
gittan den "seriösa- typen", eva den "åh måste bara prata för att få godis- typen ", och jag, "tävlings-typen"
givetvis var vi alla seriösa, typ 10 min då vi skyndade oss igenom att montrar vi ville kolla in.
efter de strök vi runt, kollade gärna in alla träningsmaskiner hos alla hunkar och följde efter eva på jakt efter godis..
lirade minigolf, fixade airhockey tunering, trixtävling, minigolftävling igen och det bästa av allt. pingismatchen.
jag och eva spelad då jag råkade slå en oschyst boll till henne. hon får in en grym smash som flyger iväg och träffar en gubbe klockrent i pannan.. gissa om jag garva.


nog om detta. väl tillbaka på hemmaplan skulle jag ta mig en sväng i solariet innan jag började.
och vad gör jag? jo, jag glömmer att jag har örhängen i öronen. de största pärlorna man kan ha.
resultat = k r i t v i t a öronsnibbar. sexigt.


idag har jag börjat packa. bara en jobbdag kvar och en kväll med emma, sen drar jag till mikaela och falun!
kan inte sluta längta (: då ska det festat som aldrig förr och mina nya skor ska invigas. synd att dom är 11 cm höga om ganska vingliga. men, det man inte klarar av utan alkohol i blodet blir genast tusen gånger lättare är man fått i sig några drinkar. (förhoppningsvis gäller detta höga skor med...)  brukar vara så att jag bara fokuserar på målet och då kan det vara lätt att missa vissa hinder på vägen.. OPSSS!


nä, nu blir det några avsnitt med scrubs, sedan läggdags.
har gett mig fan på att jag ska gå in till jobbet imorgon, vilket är lite drygt en mil.
det tar styggt när man blir kallad gravid.
:)


sov gott. puus kaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0