fredagsmys.

nu närmar sig fredag sitt slut. har vart ledig idag eftersom jag ska jobba hela helgen. kan inte påstå att jag fått så mycket gjort, mer än ett ordentliget röj på mitt rum, som innan såg ut som en knarkarkvart. så nu slipper jag mammas tjöt ett litet tag. kanske veckan ut om jag har tur! tänk om jag någongång ska lära mig att lyssna på henne. men när det gäller städning brukar jag bara stänga av. måste fan ta mig i kragen nu.  k a n s k e.. i n t e..

jag och pappa fick spanat in den nya bondrullen idag med. vet inte rktigt vad jag ska tycka, men bond är ju alltid bond.

lite fredagsmys blev det med. pizza och film med tilda och anna. såg på alvin och gänget, haha. hade nästan glömt hur rolig den filmen var. så om du inte sett den och har jävligt torr humor, SE DEN!

nu blir det lite glys på idolutröstningen sen bums ner i säng.
kommer blir tufft att gå upp lite innan sju imorgon.
hoppas du hade det bra bakom baren på kåren mickan!

P&K kaajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0