en onsdag utöver det vanliga.

igår var det onsdag. jag älskar förövrigt onsdagar.
det är en dag som ligger lite sådär mittemellan. bara två dagar till helg. mycket bra på tvtablån. ja, listan kan göras lång. men det jag nästan tycker om mest med onsdagar är dagarna på jobbet.
igårkväll hade vi lite tråkigt så eva skulle lära mig något nytt. denna gången blev det att vika figurer av handdukar.
så nu kan jag göra en kyckling och en snopp - otroligt roande :p


sitter nu på jobbet och försöker få timmarna att gå. är ganska slappt, inte mkt som händer. bara simklubben som tränar.
haha, lite roligt faktisk när man tänker tillbaka på när man en gång i tiden också simmade där. det var faktiskt så jag träffade mikaela. (:


nee, nu ska jag dra i mig min redbull och hoppas på att jag blir lite speedad, så man pallar resten av kvällen med!
puus kaajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0