a shoeholic.

A SHOEHOLIC
är vi förvånade eller, nej det är vi inte.
igår var jag på posten igen, mina skor från US and A hade kommit!
så nu är jag upp i nio par skor på två månader.
- snacka om att köpa lycka!


men vem gillar inte dessa?  I DO!



LONDON
Nu närmar det sig med stormsteg. bara en och en halv månad kvar!
och var får man reda på, kanske är det så att petronella ska dit? det gillar vi, ja oja!
då har vi ju ännu större anledningar att ta en sväng förbi kingstreet, eller vad tycker vi om det?! :D
detta nyår kan bara sluta på ett sätt....!

PUSTAR UT
klockan 11 idag ringde haga, när han egentligen lovat att han skulle ringa när han landat.
vilket var 04:00 i morses. snacka om att man var worried.
men allt hade gått toppen!

KONKURRENS
nu blir jag lite förbannad.
jobbar ju på en simhall som de flesta vet, men iaf.
har gått på vik där i över ett år och hon som är sjukskriver kommer inte att bli bra igen.
detta har då inneburit att jag med all sannorlikhet kommer att få fast jobb där,
vilket är sjukt gott för jag vet ändå inte vad jag vill göra med mitt liv.
så idag kommer det en tanta, från ingenstans och söker jobbet..
och det värsta av allt är att hon har jobbat i en annan simhall i 20 jävla år.
oj vad intresserad man kunde bli av henne. och glömma bort mig helt plötsligt.
Fuck.

FALUN
yes, bara två dagar kvar.
nu börjar jag bli lite nojig för att jag inte ska komma fram. jag menar, det är trots allt tre byten på vägen upp.
och har man huvudet under armen som jag brukar ha kan det sluta riktigt illa, haha.
längtar mindre gör man ju inte heller när mickan drar upp all planering!
kan det bli bra eller? JA OJA!

puus kaajs

Kommentarer
Postat av: Pettan

Kingstreet, hade helt glömt av Kingstreet. Han har ju faktiskt en lägenhet på Kingstreet, som han äger. ja, han äger sin lägenhet på Kingstreet. HA HA HA

2008-11-11 @ 20:18:10
URL: http://pettanpacollege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0